Direktlänk till inlägg 1 februari 2014

#yoga dag 2 ......

Av Silvana Stenström - 1 februari 2014 06:22

  

  

  #yoga   Hej! Här inne på yogoshakti har vi varit i två dagar. väldigt intensiva dagar fylda med yoga

                                        Biomekanik, trevligt folk och en gnutta andlighet ....ja inte så mycket andlighet än. Kroppens

                                        leder vridningar bakåtbäjningar framåtfälningar mm Ligger i fokus första delen i        utbild-

                                        ningen!  I dag  och i morgon ska vi va i Hälsans hus( en utmaning bara att hitta dit)

                                        På dagens schema står Solhälsningen och anatomi . Känns lite som om jag är i en yoga bubbla

                                        Som jag gärna är kvar i:)

                                         Ett sitat från vår första gemensams yoga på kursen

                                          "I nybörjar sinnet finns många möjligheter, i expertens sinne finns många begränsningar"

                                            Tack och kram 


                                        <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Silvana Stenström - 24 februari 2014 07:01

Hej! Sportlov betyder lite extra jobb på ridskolan, som i dag hopptävling , mysigt På torsdag är det dax för andra omgången på yoga utbildningen och jag kan namnen på de Olika asanorna, jag har övat flera gånger om dagen för att prenta in namne...

Av Silvana Stenström - 19 februari 2014 22:09

  Hej igen Nu var det ett tag sedan. Livet rullar på , jobb, barn, barnbarn, yoga, djuren. Ett bra liv :) Jag har haft yoga klasser hemma och på jobbet, såååååå kul och de känns jätte bra. Sen är det allt plugg... Pust men Jag tar de i min ta...

Av Silvana Stenström - 7 februari 2014 20:50

     

Av Silvana Stenström - 7 februari 2014 19:51

Hej nu var det ett tag sen. Det har hänt lite denna vecka:) jag har fått ett nytt barnbarn, en lite flicka som kom i tisdags kväll  Vi hade äran att ha stora syster här i två nätter sååå mysigt. Det är helt fantastiskt att jag nu har fyra barnbarn så...

Av Silvana Stenström - 3 februari 2014 20:05

Hej Så är vi klara för denna gång! En och en halv dag med yoga anatomi. På slutet var .....intressant tungt lärorikt..,i dag har jag övat på mannen uppvärmning sol Hälsning  A och B gick. Ok.....öva på varje dag .....ska fokusara på de olika asana ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Silvana

Silvana

Ovido - Quiz & Flashcards